25.000 Ft felett INGYENES szállítás.

Fancy Nails - Fodrászkellék és műkörmös webáruház

Kérdésed van? Hívj minket! +36303621125

Írj nekünk: info@fancynails.hu

Kategóriák
Fancy Nails - Fodrászkellék és műkörmös webáruház

Kérdésed van? Hívj minket! +36303621125

Írj nekünk: info@fancynails.hu

  • Kategóriák
    • Akciós ajánlat
    • Fodrászat
    • Parfümök
    • Kozmetika
    • Műköröm
  • Blog
  • Hasznos információk
  • Kapcsolat
  1. Hasznos információk

Hasznos információk

1. Mikor kapom meg a rendelésem?

Ha hétköznap 11:00 óráig leadod a rendelésed, azt még aznap feladhatjuk. A kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi, és ők másnapi házhozszállítást garantálnak. Csomagpontokra és automatákba a szállítási idő általában 1-2 munkanap.

Például, ha csütörtökön 10:30-kor adod le a rendelést és házhozszállítást kérsz, akár másnapra meg is érkezhet a csomagod.

Fontos: Az aznapi feladást nem tudjuk minden esetben garantálni a megnövekedett forgalom miatt.

2. Pénteken-hétvégén rendeltem meg a csomagom, mikorra várhatom?

A pénteken vagy hétvégén leadott rendeléseket hétfőn és kedden dolgozzuk fel. Ennek megfelelően a csomag kedden vagy szerdán érkezhet meg hozzád.

3. Milyen átvételi módokat választhatok?

• Házhozszállítás: GLS futárszolgálattal

• Csomagautomatás átvétel: GLS csomagautomatában

4. Mennyibe kerül a szállítás?

• GLS házhozszállítás: 2190 Ft

• GLS csomagautomata: 2190 Ft

• Utánvét költsége: 490 Ft

25000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.

25000 forint felett a szállítás INGYENES.*

*24 kg feletti csomagnál bármilyen összeg esetén egy 2190 forintos szállítási költséget számolunk fel.
Egy 25000 forint (alapból ingyenes szállítás) és 24 kg feletti csomag szállítási költsége: 2190 forint.

5. Milyen fizetési módok vannak?

• Utánvét: Házhozszállításnál a futárnál fizethetsz készpénzzel vagy bankkártyával.

• Barion: Bankkártyás fizetés a rendelés leadásakor. Így átvételkor már nem kell fizetned, csak esetleg borravalót adnod a futárnak.

6. Honnan tudom, hogy fel lett adva a csomagom?

Három emailt küldünk a rendelésed állapotáról:

1. Automatikus visszaigazolás: Ez azt jelzi, hogy rendszerünk fogadta a rendelésed.

2. Visszaigazolás: Ezzel tudatjuk, hogy manuálisan feldolgoztuk a rendelésed, és elkezdtük összekészíteni.

3. Futárnak átadva: Ez azt jelenti, hogy a csomagod már úton van. Az email elején találod az elektronikus számlát és a csomagszámot, amivel nyomon követheted a rendelést a GLS oldalán.

Fontos: Ügyelj rá, hogy helyesen add meg az email címed a regisztrációkor, mert elírás esetén nem tudjuk értesíteni az állapotváltozásokról!

Számlázással Kapcsolatos Információk

1. Számla kézbesítése: Minden rendelés után az általad megadott email címre küldünk egy Számlázz.hu-s elektronikus számlát. 

2. Hozzáférés a számlához: Amennyiben regisztráltál nálunk, a profilodon belül könnyen hozzáférhetsz az elektronikus számláidhoz. Egyszerűen látogass el a Profilodba, majd kattints a Megrendelésekre. Itt megtalálod a szükséges rendelést, és az "E-számla: E-NAILS-2024-XXXX" feliratra kattintva letöltheted a számládat.

Rendelés módosítás és Törlés

1. Hiányzó termék hozzáadása: Ha valami lemaradt a rendelésedből, ne aggódj, rugalmasak vagyunk ebben a tekintetben. Nem visszaigazolt vagy már visszaigazolt, de még nem elküldött rendeléseidhez bármilyen terméket hozzá tudunk adni. Fontos azonban tudnod, hogy az összes csomagot legkésőbb 14:00-kor a futárcéghez küldjük, így legkésőbb 13:30-ig tudunk módosításokat végrehajtani. Egyszerűen írj egy e-mailt az info@fancynails.hu címre a rendelésed számával, vagy a teljes neveddel, és a hozzáadni kívánt termék(ek) cikkszámával. Ha inkább telefonon szeretnéd intézni, hívj minket a +36203964111-es számon.

2. Rendelés törlése: Ha szeretnéd törölni a rendelésed, egyszerűen írj egy emailt az info@fancynails.hu-ra a rendelésed számával, vagy a teljes neveddel, amit a rendelés során megadtál, és mi töröljük a rendelésed. Természetesen telefonon is elérhetsz minket, ha inkább azt választanád: +36203964111.

Hiányos vagy Sérült Csomag esetén

1. Hiányzó termék: Bár minden figyelmet megteszünk annak érdekében, hogy a csomagok sértetlenül érkezzenek, néha előfordul, hogy hiányosan küldjük el azokat. Ha ilyen problémával találod szemben magad, egyszerűen írj egy emailt az info@fancynails.hu címre, és mellékeld a rendelési azonosítódat vagy a teljes neved, valamint a hiányzó termék nevét. Kollégáink kivizsgálják az ügyet, és jogos reklamáció esetén a hiányzó terméket másnapra újraküldjük neked.

2. Sérült termék: Nem ritka, hogy a legjobb védelem mellett is megsérülhet egy termék a szállítás során. Ha ilyen eset áll fenn, kérjük, lépj kapcsolatba velünk az info@fancynails.hu email címen, és írd le a rendelési azonosítódat vagy a nevedet, valamint csatolj pár fotót a sérült termékről. Jogos reklamáció esetén megfelelő kártérítést biztosítunk számodra a sérülés mértékének megfelelően.

Bankkártyás fizetés BARIONnal
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el. 
  Vásárló tájékoztatóhoz KLIKK IDE
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Rodnob Bt
  • 2364 Ócsa, Bajcsy-Zs. 108
  • +36303621115
  • info@fancynails.hu
  • facebook

  • pinterest

  • instagram

olcsobbat.hu
Árukereső.hu Árukereső.hu
argep.hu
simplepay_hu_v2
  • Akciós ajánlat
  • Fodrászat
  • Parfümök
  • Kozmetika
  • Műköröm
  • Blog
  • Hasznos információk
  • Kapcsolat
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.